Vedr. Melodi Grand Prix !
Fra : John T.

Dato : 15-05-05 07:26

Hej !
Vi skal ha gæster denne aften og dyste om resultatet.
Er der nogen der ved om der ligger en liste over deltagerne
på nettet, altså en stemmesedl jeg kan printe ud ?
Hvis du selv har lavet en, vil jeg blive glad hvis du vil sende den til mig.
Mail-addr. er ok.
Hilsen John

Fra : MBD

Dato : 15-05-05 11:26

Hejsa

Der skal jo først være semifinaler, så mon ikke det bliver i sidste øjeblik,
hvis de ligger noget ud på nettet?

Men jeg har da et par link til den officielle hjemmeside, og til en side
hvor du kan hente en masse materiale om kunstnerne:

http://www.eurovision.tv/english/1272.htm

http://www.eurovision.tv/english/index.htm

God fornøjelse

Mvh MBD

Fra : John T.

Dato : 15-05-05 11:53

"MBD" <dalmoseFJERN@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg har da et par link til den officielle hjemmeside, og til en side
> hvor du kan hente en masse materiale om kunstnerne:

Rigtig flotte link - tak skal du ha !
Men håber da stadig at der er nogle der har en stemmeseddel.
John

Fra : Ulrik

Dato : 16-05-05 16:52

http://www.esconnet.dk/esc05semifinalen.htm

--
MvH

Ulrik
nettet@uacxx.dk
Fjern xx efter uac

Fra : John T.

Dato : 16-05-05 18:27

> http://www.esconnet.dk/esc05semifinalen.htm

> [...]

Siger pænt tak for siden, så håber jeg at der kommer en ny på fredag
med de 10 der går i finalen.
John