CD Kopiring
Fra : Morten Islin

Dato : 14-05-05 21:45

hej igen NG

håber det er det rigtige sted at spørge. kunne ikke lige finde en
dk.edb.software måske jeg skal have briller.. :S

Jeg har i lang tid været i besidelse af en ekstern "CD Kopirings ting" (ved
ikke lige hvad det hedder)

og i fatter sikkert ikke hvad jeg snakker om, så har lige taget et billede
af svinet www.krybdyr.net/img/cd.jpg

den kan jo kopire fra cd til cd uden jeg skal bruge min computer.

jeg har sat et alm. DVD drev i den som læseren og så sad der en 8x alm.
brænder i den, men kan jeg få den til at kopire DVD cd'er `??

jeg har prøvet at sætte en DVD skive i læseren, men den kan ikke læse
DVD'en, kan jeg få opdateret softwaren / firmwaren i den så jeg kan sætte en
DVD brænder i den og kopire DVD skiver.. ?

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin

Fra : Anders Pedersen

Dato : 14-05-05 23:18

On Sat, 14 May 2005 22:44:34 +0200, Morten Islin wrote:

> hej igen NG
>
> håber det er det rigtige sted at spørge. kunne ikke lige finde en
> dk.edb.software måske jeg skal have briller.. :S
Den findes ikke

men tror
dk.edb.hardware.drev.cd-rom kan bruges
> [...]
> ikke lige hvad det hedder)
>
> og i fatter sikkert ikke hvad jeg snakker om, så har lige taget et billede
Har aldrig set sådan en før.

> [...]
>
> jeg har sat et alm. DVD drev i den som læseren og så sad der en 8x alm.
> brænder i den, men kan jeg få den til at kopire DVD cd'er `??

Anders Bøgh Pedersen
ved epost fjern NOSPAM

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-05-05 07:07

On Sat, 14 May 2005 22:44:34 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

> [...]
>ikke lige hvad det hedder)
>
>og i fatter sikkert ikke hvad jeg snakker om, så har lige taget et billede

Ganske smart hvis skal kopiere mange CD'er...

Kan jeg ikke låne den næste gang jeg skal forbi det lokale
musikbibliotek ??

Lidt mere seriøst: Hvad er fabrikatet ??

>jeg har sat et alm. DVD drev i den som læseren og så sad der en 8x alm.
>brænder i den, men kan jeg få den til at kopire DVD cd'er `??

Det er nok tvivlsomt, i hvert fald hvis vi taler film. Der er en række
tekniske problemer med bl.a. kryptering og størrelsesforskelle på købe
DVD'er og skrivbare DVD'er.

>jeg har prøvet at sætte en DVD skive i læseren, men den kan ikke læse
>DVD'en, kan jeg få opdateret softwaren / firmwaren i den så jeg kan sætte en
>DVD brænder i den og kopire DVD skiver.. ?

Så skal du i hvert fald ind og checke for opdateringer på fabrikantens
site...

Fra : Morten Islin

Dato : 15-05-05 11:50

hehe jo, du kommer bare forbi efter den..

det er Betech data der har samlet den, men der står ikke noget om fabrikatet
ellers....

www.bectechdata.dk

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 15-05-05 21:06

> det er Betech data der har samlet den, men der står ikke noget om
> fabrikatet ellers....
>
> www.bectechdata.dk

Linket skulle vist være sådan:

http://www.betechdata.dk/

Fra : Morten Islin

Dato : 15-05-05 22:12

yep.. men det hjælper mig ikke meget..

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin

Fra : Martin [5220]

Dato : 15-05-05 09:04

"Morten Islin" <ikke@min-mail.adr> skrev

> jeg har sat et alm. DVD drev i den som læseren og så sad der en 8x alm.
> brænder i den, men kan jeg få den til at kopire DVD cd'er `??

Nej, den alm. brænder har en anden type laser som ikke kan skrive på
DVD-mediet. Desuden fylder f.eks. film som regel mere end hvad du kan have
på en alm. blank DVD-skive.

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!