Postkort
Fra : Pepsimax

Dato : 14-05-05 19:36

Hej

Jeg skal bruge et Postkortsystem

Altså en side hvor der er flere billeder på

Hvor man så kan vælge et billede og få det

Sendt som "postkort" via mail

Mvh

Pepsimax

Fra : Esben Andersen

Dato : 15-05-05 15:26

Hvor er spørgsmålet?

Jeg tror ikke du skal regne med at der er nogen der gidder lave
det til dig...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Pepsimax

Dato : 15-05-05 16:20

Mit spørgsmål er
hvor kan jeg finde et script der kan det
mvh
pepsimax

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 16:52

Pepsimax wrote:

> Mit spørgsmål er
> hvor kan jeg finde et script der kan det

Det fik du svar på i php-gruppen.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Pepsimax

Dato : 15-05-05 21:56

Kære Erik
Det gør vel ikke noget at spørge i php og asp gruppen
det kunne jo være at der kom 2 gode forskellige svar
lad dog vær med at være så negativ
mvh
pepsimax

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 22:55

Pepsimax wrote:

> Det gør vel ikke noget at spørge i php og asp gruppen
> det kunne jo være at der kom 2 gode forskellige svar

Det har du min velsignelse til. Men så er det normalt, at man skriver i
indlægget, at spørgsmålet er stillet begge steder og beder om at få svaret i
den ene gruppe - X-post og FUT.

I øvrigt ville du nok i denne gruppe få præcis det samme svar som du
allerede har fået i php-gruppen: hotscripts.com.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/