Nye ællinger i baghaven
Fra : Steen Andersen

Dato : 14-05-05 19:20

Vi har fundet et par små ællinger i baghaven, der kalder på deres mor....

Der er desværre ikke spor af en andemor. Hvad stiller vi op med dem? Jeg
gætter på de dør hvis vi sætter dem ud ved en af byens søer. Jeg tror også
de dør hvis de bliver i vores baghave for der løber nogle katte rundt i
kvarteret. Er der noget vi kan gøre?

mvh Steen / Aalborg

Fra : Jytte B

Dato : 14-05-05 19:47

"Steen Andersen" <duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:42864152$0$5111$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> de dør hvis de bliver i vores baghave for der løber nogle katte rundt i

Prøv at søge på google efter "vildtplejestation", der er nok en i nærhden,
der kan hjælpe jer.

Held og lykke med de små.

Hilsen
Jytte