Hornfisk.
Fra : Arne Jensen

Dato : 14-05-05 16:13

Lige nu glæder jeg mig til en heldagstur til Djursland.. Jeg har endnu
aldrig taget derfra uden fangst. Jeg håber selvfølgeligt på at fange
lidt horn ud over de sædvanlige fladfisk, og i den forbindelse kom jeg
faktisk til at tænke på:

Hej Mette:
Jeg lovede at jeg ville vise dig hvordan man filletere en hornfisk,
hvis du kiggede forbi i Maj.. Nu er det altså maj, og i næste weekend
har jeg fri, så hvis du har tid...

Knæk og bræk
Arne

Fra : Per Svendsen

Dato : 16-05-05 14:42

Hvad med at tage et par billeder undervejs ( af fisken ), og
læg dem online, fodi det at partere sådan en fætter, giver
hurtigt grå hår ( og grønne ben ).

mvh
Per

Fra : Arne Jensen

Dato : 17-05-05 00:24

On Mon, 16 May 2005 15:42:28 +0200, "Per Svendsen"
<Pers@post5.tele.dk> wrote:

>Hvad med at tage et par billeder undervejs ( af fisken ), og
>læg dem online, fodi det at partere sådan en fætter, giver
>hurtigt grå hår ( og grønne ben ).

Se det har jo netop været mit problem.. Jeg har ikke mulighed for at
tage digitale billeder af det.. Ellers gjorde jeg det hjertens gerne..
Og mangfoldiggjorde dem hellere end gerne.

Kort fortalt har jeg haft et HORN i siden på Mette og da jeg på et
tidspunkt tilbød at vise hvordan sådan en fætter skal ordnes var hun
hurtig til at melde ud at hun sandeligt gerne ville se hvordan det
foregår.. Så det venter jeg så på at hun melder tilbage om.. Men hvis
du bor inden for rækkevidde af fyn vil jeg meget gerne vise dig det..
ogt øvrige interesserede. Tilbuddet gælder skam stadigt;)

Mvh
Arne