Gasbeton som dekoration?
Fra : Thomas Kristensen

Dato : 14-05-05 09:19

Jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med gasbeton som
dekoration i akvarier.
Jeg har overvejet at anvende det i et saltvandsakvarie, men vil gerne
høre om andres erfaringer med dette materiale som dekoration først -
og evt. gode argumenter for at lade være hvis det er et problem.

Er der nogle der ved hvor kan finde ud af hvad den gasbeton man køber
i byggemarkeder indeholder? Evt. en fabrikant man kunne spørge?

Hilsen Thomas

Fra : PyroStorm_DK

Dato : 19-05-05 22:47

"Thomas Kristensen" <thomaskkristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der ved hvor kan finde ud af hvad den gasbeton man køber
> i byggemarkeder indeholder? Evt. en fabrikant man kunne spørge?

Hmmm ikke sådan at folk vælter over hinanden for at svarre...

Det kunne være at HH Celcon ved noget, de laver f.eks. noget der hedde
multiplade (ell. lign.) som vist nok er sådan noget man køber i
byggemarkeder til at bygge skillevægge reoler etc.
http://www.hhcelcon.dk/regado.jsp?type=page&id=32

Du må meget gerne fortælle hvis du bliver klogere på området, jeg er lidt
nysgerrig

MvHans

Fra : Martin Bak

Dato : 30-05-05 15:46

"PyroStorm_DK" <yeager_dk2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.hhcelcon.dk/regado.jsp?type=page&id=32
>
> Du må meget gerne fortælle hvis du bliver klogere på området, jeg er lidt

Se tråd "Ekstra sikring af tæthed bag baggrund"

Martin