Latinske navn på fisk
Fra : mop

Dato : 13-05-05 08:58

Hvis du lige som mig er i tvivl om alle de latinske navnen så kik her det
hjælper
http://www.fishbase.dk/populaernavne.htm

Mogens

Fra : Carsten Gall

Dato : 13-05-05 12:34

"mop" <mop@junkdpu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du lige som mig er i tvivl om alle de latinske navnen så kik her det
> hjælper
> http://www.fishbase.dk/populaernavne.htm

Ligger det navn ikke op til lidt mere end en enkelt side med navne??
Og du burde nok lige have læst korrektur på den inden du smed den op på
nettet.
Der er flere gentagelser.

Carsten

Fra : mop

Dato : 15-05-05 09:16

ååÅÅ det er ikke min side ?
det jeg siger er at jeg blev en glad mand da jeg fandt den for jeg kan ikke
holde styr på alle de navne,
og jeg ville ikke læge reklame for min side her (hvis jeg hade en
akvarieside) for dette sted er ikke til selvpromotione

nå ja nu er jeg hjemme så my e-mail add
men fjern junk ved mail svar