MS Windows
briani 27239
Ikoner på skrivebordet.
Fra : John T.

Dato : 14-05-05 06:30

Hej !
1/ En ven af mig der kører XP kan ikke få sine ikoner ud til
kanten af skærmen, de rykker et par cm. ind når han slipper
med musen.
2/ Hvis han anbringer ikonet ét bestemt sted på skærmen,
så flytter ikonet sig et par cm. til én af siderne så snart han
slipper med musen.

Jeg kan huske noget om, for år tilbage, at der var noget der hed
"Gitter" noget med "anbring i forhold til gitter" eller noget
i den retning, men måske var det i Win 98 ?
Jeg kan ikke finde det i min XP Pro.
Han kører med Norton Antivirus og jeg har kørt Ad-Aware
og intet fundet, så det er måske et flueben et eller andet sted,
jeg kan bare ikke finde det.
Har du en løsning ?
Hilsen John

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-05 07:21

John T. wrote:
> [...]
> Han kører med Norton Antivirus og jeg har kørt Ad-Aware
> og intet fundet, så det er måske et flueben et eller andet sted,

- Højre-klik på skrivebordet, så der kommer en lille menu frem.
- Vælg menupunktet "Arranger ikoner efter".
Så kommer der en ny menu frem hvor i du bl.a. finder punktet
"Arranger i forhold til gitter", som du så kan slå til og fra efter
behov.

-E.G.

Fra : John T.

Dato : 14-05-05 07:31

> [...]
> Så kommer der en ny menu frem hvor i du bl.a. finder punktet
> "Arranger i forhold til gitter", som du så kan slå til og fra efter

Jamen der var den jo !!!-
(Utroligt at jeg ikke kunne finde det)
Glæder mig til at ringe til ham og fortælle det !
Mange tak for svaret !!
John

Fra : Frank Schou

Dato : 14-05-05 10:00

John T." <kispus@despammed.com> skrev
> [...]
> Han kører med Norton Antivirus og jeg har kørt Ad-Aware
> og intet fundet, så det er måske et flueben et eller andet sted,

Et rigtigt godt program til at holde styr på iconerne er: Icon-restore,
der
kan hentes her: http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=425

Mvh. Frank