onchange problem i firefox
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 13-05-05 18:34

Jeg har nedenstående select med onchange. Den virker perfekt i IE, men der
sker absolut ingenting i FF.

<SELECT SIZE="1" NAME="test" id="test1" onChange="if
(this.value.match(/^test/i)) {
window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_blank') }; else {
form.submit() };">

Hvordan får jeg det til at virke i FF (samtidig med at den også fortsat
virker i de andre browsere) ?

Jon

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-05-05 20:51

Jon Klose Larsen skrev:

> Jeg har nedenstående select med onchange. Den virker perfekt i
> IE, men der sker absolut ingenting i FF.

Må vi se din side online? Det er svært at vurdere alene ud fra en
lille stump kode.

Får du fejl i Firefox' javascriptkonsol?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 14-05-05 07:10

> [...]

Jeg har fundet fejlen.... Der var et ";" for meget i linien.

Min side, hvor koden bruges, ligger her: http://www.flysim.dk/eud_cpt/ hvis
nogen er interesseret.

Jon