vise selectmenu
Fra : Leonard

Dato : 13-05-05 18:29

Udfra en database generer jeg en:

<select name="main">
<option value="1">1</option>
<option value="2">2</option>
</select>

og ved siden af den vil jeg gerne have vist en bestemt:

<select name="sub>
<option value="a">a</option>
<option value="b">b</option>
</select>

alt efter hvilken main, der er valgt i den første, det kan også ske at
der vælges en main, der ikke har nogen sub.

Jeg tror der skal noget onselect på main til, men det er også det
eneste jeg ved.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Jakob Bjerre Peterse~

Dato : 14-05-05 13:53

> alt efter hvilken main, der er valgt i den første, det kan også ske at
> der vælges en main, der ikke har nogen sub.
>
> Jeg tror der skal noget onselect på main til, men det er også det
> eneste jeg ved.

Noget i denne retning?

http://roenving.users.whitehat.dk/index.html?/WD4Selects-beta.html

Ps. fjern dyret i min mail, for at komme i kontakt med mig.. :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 15-05-05 20:27

Jakob Bjerre Petersen <saudoo@gmail.com> wrote:

>Noget i denne retning?

Ja, virkningen er god nok, men jeg synes dog at koden er noget
besværlig at arbejde med, så jeghar skrevet en serversideløsning i
PHP.
Men tak for forsøget.