Smart feature på www.nyhedsoverbl
Fra : Hans

Dato : 13-05-05 11:51

Hej NG.
Med fare for at skrive OT våger jeg det ene øje (og så er det faktisk
lidt "topic" alligevel, da det omhandler denne nyhedsgruppe). Jeg har
været på www.nyhedsoverblikket.dk , og i venstre side kan man klikke
på "design din egen startside". Herinde kan man vælge at følge med i
nogle forskellige internet nyhedsgrupper - bl.a. denne. Jeg har dannet
min egen side med nogle forskellige nyhedsgrupper, samt nogle
nyhedsmedier.
Jeg håber ikke i bliver alt for indebrændte over mit indlæg, men jeg
synes lige at jeg ville give info videre, så andre måske kan få mere
gavn af denne nyhedsgruppe.
Hans