Pine. Nyhedsgrupper. Followup-To
Fra : Heine Laursen

Dato : 12-12-00 00:10

Hvordan poster jeg til flere nyheds grupper på en gang??
Måske noget ala dk.edb.system.unix;dk.edb.system.unix.hardware ??

Og hvordan laver jeg så followup-To???

Jeg har kigget lidt i hælpe systemet i pine, men syntes ikke jeg har kunde
finde det nogen steder!

Nåja. Det er pine jeg bruger.

Mvh
Heine Laursen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 12-12-00 03:11

On Tue, 12 Dec 2000, Heine Laursen wrote:

> Hvordan poster jeg til flere nyheds grupper på en gang??
> Måske noget ala dk.edb.system.unix;dk.edb.system.unix.hardware ??

Næ, med ,'er i stedet for ;'er:
dk.edb.system.unix,dk.edb.system.unix.hardware

> Og hvordan laver jeg så followup-To???

'r' + 'f' (i modsætning til 'r' + 'r' = reply).

> Jeg har kigget lidt i hælpe systemet i pine, men syntes ikke jeg har kunde
> finde det nogen steder!
>
> Nåja. Det er pine jeg bruger.

Tænk dog Osse mig...

--
Rasmus Bøg Hansen

Fra : Heine Laursen

Dato : 12-12-00 16:24

On Tue, 12 Dec 2000, Rasmus Bøg Hansen wrote:

> 'r' + 'f' (i modsætning til 'r' + 'r' = reply).

Det er ikke helt det jeg mener. Hvis jeg nu eks skriver til 2 grupper, men
vil have svaret kun skal komme i en gruppe. Eks:
dk.edb.system.unix,dk.edb.unix.hardware

Dem som så svare i dk.edb.system.unix.hardware skal komme i
dk.edb.system.unix og dk.edb.system.unix skal også komme i
dk.edb.system.unix

Alsår jeg poster i to grupper, men debatten skal kun foregå i en gruppe!

Forstår du??

Mvh
Heine Laursen