Pouline Aggersborg
Fra : Peter Buch

Dato : 09-05-05 12:21

Hjorte apoteket i Haderslev var 1852-1872 ejet af Niels Nørgaard Aggersborg.
Hans hustru hed Pouline. Er der nogen, der har oplysninger om hende. Hvad
var hendes fødenavn ?

Mvh

Peter Buch

Fra : Heino Rost-Nielsen

Dato : 09-05-05 16:40

Hej Peter

Jeg har ikke oplysninger om Pouline, men jeg har nogle oplysninger om han
samt formodentlig deres sønHans Christian Aggersborg fra "Dansk Farmaceutisk
Stat" fra 1973.
Lad mig vide om du er interesseret i disse.

Med venlig hilsen

Heino Rost-Nielsen

Fra : Peter Buch

Dato : 10-05-05 07:58

"Heino Rost-Nielsen" <heinoFJERN@DETTErost-nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Farmaceutisk
> Stat" fra 1973.
> Lad mig vide om du er interesseret i disse.

Tak til Heino Rost-Nielsen men gåden er nu opklaret. Pouline hed Pauline
Kirstine Seidelin og var født 1824 i Pjedsted.

Mvh

Peter Buch