Holsten, Schönberg Kirchspiel
Fra : Hans Lund

Dato : 28-04-05 08:18

Hej

Er der nogen i dette forum der forsker i Schönberg Kirchspiel?

Jeg søger kontakt til personer der har mulighed for at lave opslag for mig
da jeg ikke selv kan rejse til Holsten.

Med hilsen

Hans Lund

Fra : Hedvig Pitzner-Jørge~

Dato : 08-05-05 19:53

On Thu, 28 Apr 2005 09:17:31 +0200, "Hans Lund"
<hanslund@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen i dette forum der forsker i Schönberg Kirchspiel?
>
>Jeg søger kontakt til personer der har mulighed for at lave opslag for mig

Hej Hans

Du må prøve at finde en eller anden officiel adresse i Schönberg på
Google og skrive til f.eks. kommunen, som så sikkert kan give dig
adressen på kirkearkivet. Dem kan du så skrive til. Det vil nok koste
lidt, men det er da billigere end at rejse dertil.

Denne metode har jeg prøvet med stort held.

Venlig hilsen

Hedvig

Fra : K. H. Hansen

Dato : 09-05-05 06:31

Prøv dette link, der er muligvis et eller andet du kan bruge.