AO Nede?
Fra : Michael Erichsen

Dato : 27-04-05 12:04

AO lader til at være nede. Mon de er ved at lægge nye data op?

Mvh Michael

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 27-04-05 14:18

On Wed, 27 Apr 2005 13:03:54 +0200, Michael Erichsen
<dsmer@attglobal.net> wrote:

>AO lader til at være nede. Mon de er ved at lægge nye data op?
>
>Mvh Michael

Ja, København Kommunehospital fødte og viede 1891-1972 samt døde
1891-1975................
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Arne Reimers

Dato : 30-04-05 05:23

"Lars J. Helbo" <lars@helbo.org> skrev i en meddelelse

> Ja, København Kommunehospital fødte og viede 1891-1972 samt døde
> 1891-1975................
> --
> Lars J. Helbo

Det lyder interessant, men kan det være rigtigt, Lars, at kirkebøger efter
1891 (- her endog rigtig langt frem mod "vores egen tid" ) må komme på
nettet. Hvis ja, kender du så en forklaring herpå.
mvh
Arne Reimers

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 30-04-05 17:17

On Sat, 30 Apr 2005 06:23:11 +0200, "Arne Reimers"
<reimers@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>1891 (- her endog rigtig langt frem mod "vores egen tid" ) må komme på
>nettet. Hvis ja, kender du så en forklaring herpå.

Nej, det kan ikke være rigtigt - og i mellemtiden er de blevet fjernet
igen. Men de _var_ lagt op. Jeg så selv et bryllup fra 1972
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 30-04-05 19:54

Lars J. Helbo wrote:

> Nej, det kan ikke være rigtigt - og i mellemtiden er de blevet fjernet
> igen. Men de _var_ lagt op. Jeg så selv et bryllup fra 1972

Lars har ret. Der var en ca. 20 vielser mellem 1960 og 1972. De fleste
brudepar var over 50-60 år og det var sikkert "nødvielser" (= på
dødslejet).

Jeg var heldig og få kapret en tip-oldemors død på Kommunehospitalet
1894 og fik den oplysning at hun blev begravet på Vetre Kirkegård.

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/