Navnet Amnitzbøll.
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 25-04-05 13:07

Er der nogen, der kan sige mig, hvor mange personer i Danmark, der i
øjeblikket bærer navnet Amnitzbøll? Hvordan ligger det hvis man vil
finde en Amnitzbøll Jensen?

Faktisk havde jeg for et par år siden adressen på et link, hvor man
kunne gå ind og søge på enten et fornavn eller et efternavn og se, hvor
mange der her og nu var i Danmark af dette navn.

Er der nogen der kan sige mig adressen til dét link?

Ruth

Fra : Bente Feldballe

Dato : 25-04-05 13:51

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange der her og nu var i Danmark af dette navn.
>
> Er der nogen der kan sige mig adressen til dét link?

Mon ikke det er denne, du leder efter:

http://www.dst.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

Venlig hilsen

Bente Feldballe

Fra : N/A

Dato : 25-04-05 13:56

Fra : Bent Fleron

Dato : 25-04-05 13:56

Gert Krabsen wrote:
> Mon, 25 Apr 2005 14:07:18 +0200, Ruth Nielsen

> www.billesoe.dk/navne ??

Mon ikke det snarere er denne adresse:
http://www.dst.dk/Statistik/Navne/Document.aspx?path=%2fhomedk%2fstatistik%2fnavne%2fhvormange&layout={AB08C697-2973-4A81-98AC-E038190BA8DB}

Det er vist godt jeg ikke skal stave til det )
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Alice M

Dato : 25-04-05 19:19

"Bent Fleron" <ikke@gyldig.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Med venlig hilsen Bent Fleron.
> For den der orker at sende en returmeddelelse
> privat, benyt venligst bent at fleron efterfulgt af dotdk

Hæ hæ
Jeg findes så ikke :)

Alice M

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-04-05 10:02

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-04-05 21:39

Ruth Nielsen wrote:
> [...]

Nu ved jeg ikke hvor sjældent dit havn er, men der står at hvis der kun
findes 0, 1 eller 2 forekomster, så vil det ikke blive vist.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-04-05 10:07

"Alice M" skrev i en meddelelse
> [...]

Nåh jo - det er da vist den jeg har brugt en gang for længe siden.
Herligt, jeg siger mange tak. Men hvorfor ser det ud som om de små
bogstaver går i stykker, så man næsten ikke kan læse dem ? ? ?

http://www.dst.dk/Statistik/Navne/Document.aspx?path=%2fhomedk%2fstatistik%2fnavne%2fhvormange&layout={AB08C697-2973-4A81-98AC-E038190BA8DB}

Ja, det må du nok sige - godt man har alle de muligheder for
reproduktion på nettet.

Mener du under efternavnet M ?

Hilsen Ruth

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-04-05 10:00

"Gert Krabsen" skrev i en meddelelse
Ruth Nielsen skrev:

> www.billesoe.dk/navne ??

Mange tak, det er jo vældig fint specificeret ud i alder, køn og sted -
den har jeg aldrig set før. Mange tak.

Ruth

Fra : Kirsten Pedersen

Dato : 25-04-05 16:04

> [...]
> mange der her og nu var i Danmark af dette navn.
>
> Er der nogen der kan sige mig adressen til dét link?

Iflg '20.000 Slægtsnavne i Danmark' - Per Billesø
er der:

47 i Hovedstaden
44 på Øvr.Sjælland+Bornholm>
4 Fyns amt
26 i Sønder jylland
53 Midtjylland
43 Nordjylland
ialt 217

>I forordet står der at oplysningerne er hentet fra det centrale
>personregister CPR .

venlig hilsen kirsten tatt>

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-04-05 10:16

"Kirsten Pedersen" skrev i en meddelelse

> Iflg '20.000 Slægtsnavne i Danmark' - Per Billesø
> er der:
>
> 47 i Hovedstaden
> 44 på Øvr.Sjælland+Bornholm>
> 4 Fyns amt
> 26 i Sønder jylland
> 53 Midtjylland
> 43 Nordjylland
> ialt 217

> venlig hilsen kirsten tatt>

Jamen det var dog fornemt. Tak fordi du sådan har siddet og skrevet dem
ud allesammen. Og tak til Jer alle - nu bør jeg kunne finde Elin
Amnitzbøll Jensen, hvis hun overhovedet stadig lever og bor i Danmark.

Det var en masse fine tip.

Venlig hilsen Ruth

Fra : Ib Molbech

Dato : 26-04-05 13:00

nu bør jeg kunne finde Elin
> Amnitzbøll Jensen, hvis hun overhovedet stadig lever og bor i Danmark.
>
> Det var en masse fine tip.

> Venlig hilsen Ruth

Ifølge Krak internettelefonbog findes der en Tonny Amnitzbøll Jensen på
Industrivej 26, 7470 Karup J.
Telefon: 97101711. Spørg ham!

Mvh
Ib Molbech

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-04-05 22:56

"Ib Molbech" skrev i en meddelelse

> nu bør jeg kunne finde Elin
Danmark.

> Ifølge Krak internettelefonbog findes der en Tonny Amnitzbøll Jensen

> Industrivej 26, 7470 Karup J.
> Telefon: 97101711. Spørg ham!

Ih tusind tak. Det var da en meget fin oplysning. Den må vi afprøve i
morgen,
jeg har ikke været hjemme her i aftentimerne. Men det må være en fin
oplysning, du kom med dér. Er 9710- Vendsyssel eller noget deroppe ad?

Nå, jeg skal skrive tlbage her, hvis der kommer noget godt ud af det.

Venlig hilsen Ruth