Mundt slægter
Fra : Maarup Kirkes Venner

Dato : 16-04-05 00:20

I forbindelse med undervisning i "Kend dine rødder" har jeg nogle kursister
der mangler oplysninger for at komme videre med slægten:
Slægter med navnet Mundt.
Oplysninger om forældrene til Ludvig Lorentsen født omk. 1861 Skæve sogn
gift 7. marts 1886 i Skæve med Mette Martine Olsen
Forfædre til Carl Kristensen gift med Mariane Christiansen 31/10 1875 Dolby,
Viborg
Forældre til Johanne Jacobine Jonasen født i Vennebjerg år 1900
Forældre til Ludvig Birkholm (gift med Sofia ) født i Gjellerup? sogn
omkring år 1900

Håber der er nogle der ude i nettet, der kan hjælpe.....
..
Venlig hilsen
Tove Marquardsen

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 16-04-05 01:08

Maarup Kirkes Venner wrote:
> [...]
> Oplysninger om forældrene til Ludvig Lorentsen født omk. 1861 Skæve sogn
> gift 7. marts 1886 i Skæve med Mette Martine Olsen

Hvis det er ham her er han født i Dronninglund sogn.

Samtlige personer i husstanden

hjoerring, Dronninglund, Hørby, Hørby, , , 176(8),

FT-1890

Der vises flg. felter:

Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Ludvig Lorensen, (3) 29 , Gift, Husfader, Daglejer i Agerbruget,
Dronninglund Sogn Hjørring Amt
Mettine Marie Lorensen, 30 , Gift, Husmoder, , Skæve Sogn Hjørring Amt
Otelia Marttine Lorensen, 3 , Ugift, Barn, , Skæve Sogn Hjørring Amt
Alfred Kristjan Malta Lorensen, 2 , Ugift, Barn, , Hørby Sogn Hjørring Amt

Flemming Aasklint

Fra : Maarup Kirkes Venner

Dato : 16-04-05 17:48

Tak for dit hurtige svar. Denne oplysning havde hun også fundet, men det hun
i første omgang mangler er forældrene til Ludvig.

Venlig hilsen
Tove