opbevare materiale
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 15-04-05 13:32

Jeg har meget materiale omkring min by. Det kan være tekster, jeg selv
har skrevet. Og det kan være avisartikler, som jeg evt. konverterer
til Word.
Jeg vil gerne gemme det i en form for database og kunne finde det igen
via et søgesystem.
Har I erfaring med det?

Fra : Bodil Madsen

Dato : 16-04-05 19:09

Du kunne i hvert tilfælde dele dine oplysninger med Lokalhistorisk Arkiv i
det område, hvor du bor. Såfremt arkivet har programmet Arkibas, så kunne
oplysningerne registreres der til gavn for mange andre. Det var godt nok
ikke det du spurgte om, men som arkivmedarbejder tænker man altid i de
baner.

Med venlig hilsen
Bodil Madsen
"Jørgen Lehnemann (slet OFHZC)" <lehnemann-vingborg@OFHZCstofanet.dk> skrev
i en meddelelse news:11135685160.861213355880814@dtext.news.tele.dk...

Fra : baertel

Dato : 16-04-05 22:25

> [...]
> til Word.
> Jeg vil gerne gemme det i en form for database og kunne finde det igen

Jeg tror at et svar på dit spørgsmål er afhængig af de
muligheder/evner/programmer du har.
HTML er en mulighed.

Mvh
baertel