Adresse i Canada
Fra : Helle Larsen & Karst~

Dato : 13-04-05 16:48

Hej.

Jeg ville meget gerne finde en adresse i Canada på en
person, jeg leder efter. Er der nogen her der kan fortælle
om de har en hjemmeside, noget lignende Krak, som
man kan søge på.

Med venlig hilsen

Karsten Broni

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : ha

Dato : 13-04-05 17:24

Helle Larsen & Karsten Broni wrote:
> om de har en hjemmeside, noget lignende Krak, som
> man kan søge på.

evt. http://findaperson.canada411.ca/

ellers er google din ven
http://kortlink.dk/qxg

/ha

Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 13-04-05 17:47

Hej Karsten.

Prøv http://findaperson.canada411.ca/ , men der findes flere andre
muligheder. De kommer op på skærmen, hvis du i GOOGLE søger på "people
search canada".

Held og lykke med søgningen.

Venlig hilsen
Ove Kronborg

Fra : Helle

Dato : 14-04-05 02:52

Try www.canada411.ca

Strange....my maiden name is Helle Larsen.

Helle
Ontario
Canada

Fra : Helle