Hjælp: Unlock af 6610i
Fra : Flemming Paalsson

Dato : 19-03-05 22:34

Hej,

Er der en der kan hjælpe mig med at unlocke en nokia6610i ?

IMEI: 354346005996318
Provider: TDC

På forhånd tak !

VH

Flemming

Fra : Th Frydensberg

Dato : 19-03-05 23:16

www.tekit.dk

Fra : Flemming Paalsson

Dato : 19-03-05 23:55

Fik fejl da jeg brugte kode 7 som der står jeg skal gøre... Er der nogen der
har erfaringer med denne model - om man evt. skal bruge en af de andre koder
?

VH

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-05 01:22

On Sat, 19 Mar 2005 23:54:33 +0100, "Flemming Paalsson"
<xxx@vip.cybercity.dk> wrote:

>Fik fejl da jeg brugte kode 7 som der står jeg skal gøre... Er der nogen der
>har erfaringer med denne model - om man evt. skal bruge en af de andre koder
>?

De gratis koder, de virker ikke på mange af de nye modeller - og
heller ikke på nyere udgaver af lidt ældre Nokia-telefoner (fx Nokia
6610i) - læs evt. en tidligere tråd om dette.

Inden der spørges: Nej, jeg fortæller ikke hvordan det foregår. Jeg
lever af at drive en virksomhed der tilbyder unlocking - beklager. Man
er velkommen til at henvende sig som kunde, så kan man købe den
rigtige kode.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Lars \"12unlock\" ak~

Dato : 20-03-05 11:42

> [...]
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Men dette er så ikke en kommerciel gruppe så jeg kan afsløre at man skal
finde f.eks crux unlock calc. på nettet, bruge box serial ASIC 6 dvs. 32821
og så beregne koden, stadig som en DCT4 og ASIC2 tlf så får du rigtige
koder. Prøv først kode 1 ellers kode 7.

mvh. lars
------------- www.12unlock.dk ------------------
*Unlock*Reparation*Opdatering*Service*
----------- Garanti på alle ydelser --------------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-05 12:28

Lars skrev:

>Men dette er så ikke en kommerciel gruppe

Nej, og jeg oplyser blot om, at jeg ikke fortæller hvordan - INDEN der
bliver spurgt (ellers bliver der med garanti spurgt - jeg taler af
erfaring).

> [...]
>og så beregne koden, stadig som en DCT4 og ASIC2 tlf så får du rigtige

Den metode virker ikke på nyere udgaver af Nokia 6610i, samt Nokia
3220, 2650 m.fl.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Hansen

Dato : 28-03-05 15:46

ville jeg også skrive hvis jeg tjente fedt på at åbne telefoner for andre