ang. enhedslåsekoden på Sony Ericsson P910~
Fra : Kim Madsen

Dato : 05-03-05 13:25

Kan man læse enhedslåsekoden på en Sony Ericsson P910i, på samme måde som
man kan med Nokia telefoner, hvis man bruger et datakabel og tilslutter den
til pc'en. Jeg har hørt at det koster en mindre formue hvis man skal have en
telebutik (eller hvem det nu er der kan klare det) til at gøre det. Og nej
det er ikke en stjålet mobil.
Venlig hilsen Kim

Fra : Lars 12unlock aka ~

Dato : 08-03-05 20:50

"Kim Madsen" <kim.madsen@FJERNvapnet.dk> wrote in message news:<35790$4229a52e$3e3d903b$1568@nf4.news-service.com>...
> [...]
> telebutik (eller hvem det nu er der kan klare det) til at gøre det. Og nej

Du finder den nærmeste unlocker på www.dkunlock.dk og får ham til at
gøre det, for max 100,- vil jeg tro (som ikke er en formue), der
findes ikke software der kan læse koden ud med simpelt datakabel.

Mvh. Lars

*** www.12unlock.dk ***
***info@12unlock.dk ***