Unlock af Nokia 6670
Fra : Rasmus

Dato : 27-02-05 16:22

Er der nogen der kan unlock'e sådan en fætter? jeg har kigget på
www.dkunlock.dk

Fra : Insight Data

Dato : 01-03-05 14:12

Der er ingen problemer i at unlocke Nokia 6670.

Mht til at den ikke står på dkunlock er det en fejl i administrationsmodulet
som gør at man ikke kan tilføje denne model. Håber snart det bliver fixet af
www.dkunlock.dk

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-05 14:22

Michael Søndergaard skrev:

>Der er ingen problemer i at unlocke Nokia 6670.

Det kan lade sig gøre både med kode og kabel, ja.

>Mht til at den ikke står på dkunlock er det en fejl i administrationsmodulet
>som gør at man ikke kan tilføje denne model.

Den er først blevet tilføjet i går, men det er korrekt, at man ikke
kan vælge den.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500