Smart clip (a92x + a1000)
Fra : anden

Dato : 22-02-05 13:36

Hej, jeg skal have købt en Smart Clip til unlock af a92x og a1000.

Jeg har set dem på ebay til omkring 300 USD + porto.

Men hvis jeg kan få den billigere i dk vil jeg naturligvis gerne det.
En brugt har også interesse.

1: Nogle som kan anbefale en sælger/side?

2:
Et andet spørgsmål ang. selve boksen og udstyr, det er korrekt forstået at
man får 1 kabel med til
unlock af Motorola eller får man 7 med som så kan bruges til andre telefoner
også?
Jeg så nemlig på ebay at der stod andre telefoner understøttet under en af
Smart Clip, men jeg troede
nu kun den virkede til Motorola.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh.
Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 22-02-05 23:09

"anden" <anden112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg skal have købt en Smart Clip til unlock af a92x og a1000.
> Jeg har set dem på ebay til omkring 300 USD + porto.

http://www.i-phone.org/productdetail.php?ProductID=506&Cat=Software%20Upgrade&SubCat=Phone%20Software&hal=4

Så ved du at det er i orden...
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : anden

Dato : 23-02-05 10:20

Hvad er der med af kabler der?

mvh.
Anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-05 12:40

On Wed, 23 Feb 2005 10:20:16 +0100, "anden" <anden112@hotmail.com>
wrote:

>Hvad er der med af kabler der?

Det står på siden:

|Package contents
|- Smart-Clip device
|- Cables for Motorola C, V series
|- Battery connector
|- USB Cable

Det kan dog absolut gøres billigere end de 320 US$ de forlanger.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : anden

Dato : 23-02-05 16:37

> Det står på siden:

> |- Smart-Clip device
> |- Cables for Motorola C, V series

Kan jeg bruge et almindeligt a92x kabel til den måske, eller skal jeg have
købt et sådan ved siden af?

> Det kan dog absolut gøres billigere end de 320 US$ de forlanger.

Har du et link?

mvh.
Anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-05 17:08

On Wed, 23 Feb 2005 16:37:06 +0100, "anden" <anden112@hotmail.com>
wrote:

>Kan jeg bruge et almindeligt a92x kabel til den måske, eller skal jeg have
>købt et sådan ved siden af?

Kablet til "V series" kan også bruges til A92x.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : anden

Dato : 23-02-05 17:17

> Kablet til "V series" kan også bruges til A92x.

okay takker - du skrev de kunne fås billigere - hvor?

mvh.
Anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-05 17:22

On Wed, 23 Feb 2005 17:16:36 +0100, "anden" <anden112@hotmail.com>
wrote:

>okay takker - du skrev de kunne fås billigere - hvor?

Jeg fortæller desværre ikke hvilke leverandører jeg bruger, men det
burde uden problemer kunne lade sig gøre at finde steder, der sælger
den billigere end 320 US$.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 28-02-05 10:59

> Jeg fortæller desværre ikke hvilke leverandører jeg bruger, men det
> burde uden problemer kunne lade sig gøre at finde steder, der sælger
> den billigere end 320 US$.

Nu gør du det igen...
Kan du ikke selv se det?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-02-05 17:15

Dan skrev:

>Nu gør du det igen...

Gør hvad?

>Kan du ikke selv se det?

Jeg ved ikke hvad du mener.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 01-03-05 10:31

> Jeg ved ikke hvad du mener.

Nu skriver du igen at man nemt kan finde den billigere, men du vil ikke sige
hvor.
Hvis du alligevel ikke vil fortælle hvor den fås billigere er det jo ikke
intrasant for os andre at den kan fås billigere.
Altså unødvendig for dig at skrive det hvis det ikke er for at gøre dig selv
bemærket..
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-05 12:10

Dan skrev:

>Nu skriver du igen at man nemt kan finde den billigere, men du vil ikke sige
>hvor.

Jeg fortæller som sagt ikke hvem mine leverandører er. Jeg er dog
overbevist om, at man hurtigt vil kunne finde den billigere end 320
US$, blot ved at holde øjnene åbne og søge/lede lidt.

>Hvis du alligevel ikke vil fortælle hvor den fås billigere er det jo ikke
>intrasant for os andre at den kan fås billigere.

Jeg fortæller ikke hvor jeg handler, men det _kunne_ jo være, at man
kunne få den billigere end 320 US$ andre steder end de steder hvor jeg
handler. Jeg har ikke i sinde at sidde gøre arbejdet med at søge - men
opfordrer sådan set blot indirekte til at gøre det.

Altså: Jeg VED det kan gøres billigere, bl.a. hos mine leverandører.
Jeg fortæller ikke hvor/hvem jeg handler med, men jeg er overbevist
om, at man kan finde en bedre pris end 320 US$ ganske hurtigt.

>Altså unødvendig for dig at skrive det hvis det ikke er for at gøre dig selv
>bemærket..

Det er din forhastede konklussion. Mit indlæg kunne jo gøre, at folk
kiggede sig om en ekstra gang, for at få en bedre pris. Jeg har ikke
tænkt mig at lede for dem. Jeg fortæller som sagt ikke hvem mine
leverandører er, og jeg vil ikke sidde og gøre hjemmearbejdet med at
søge (efter andre gode/billige leverandører) for dem.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 02-03-05 11:45

> [...]
> leverandører er, og jeg vil ikke sidde og gøre hjemmearbejdet med at
> søge (efter andre gode/billige leverandører) for dem.

jeg må nu give Dan ret i at der ikke er nogen grud til at skrive at du kan
få den billigere , og så ikke vil oplyse gutten hvor han kan købe den.

Anden -> Hvis du stadig mangler en kan jeg sælge dig en til 2300,- (incl
dansk moms kvitering)

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 12:56

Frank skrev:

>jeg må nu give Dan ret i at der ikke er nogen grud til at skrive at du kan
>få den billigere , og så ikke vil oplyse gutten hvor han kan købe den.

Igen: Mit indlæg kunne jo gøre, at folk kiggede sig om en ekstra gang,
for at få en bedre pris.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 02-03-05 16:24

> Igen: Mit indlæg kunne jo gøre, at folk kiggede sig om en ekstra gang,
> for at få en bedre pris.

Det ville jo svare til at hver gang du skriver at du kan unlocke noget ,
siger jeg at det kan få billiger uden at give en henvisning , det er jeg
sikker på at du ville blive sur over :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 16:31

Frank skrev:

>Det ville jo svare til at hver gang du skriver at du kan unlocke noget ,
>siger jeg at det kan få billiger uden at give en henvisning , det er jeg
>sikker på at du ville blive sur over :)

Det står dig frit for at gøre - du vil ikke få særlig travlt. Hvornår
har du set mig annoncere her i disse (forkerte) grupper?

Hvis/når nogen gør det, så tror jeg rent faktisk mere, at det ville
falde i dårlig jord, hvis du så også henviste til det billigere sted.

I øvrigt mener jeg ikke det er det samme. Jeg ser det som sagt som en
forretningshemmelighed, hvem der er mine leverandører.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders

Dato : 02-03-05 17:47

jeg vil give jer begge ret - det kan argumenteres for og imod, det skal
siges at jeg fandt den "billigt", om det
så skyldes Lasses indlæg ved jeg ikke.
Men indslaget i sig selv var særligt "nyttigt", men han argumenterede
hvorfor han ikke skrev mere info, så det
må man acceptere.

så lad det nu ligge..

mvh.
Anders