Montering af frontcover på T630 ??
Fra : Anders Og Sanne

Dato : 09-05-05 18:29

Hej i gruppen.

Jeg har fået lavet en FED ridse på skærmen af min Sony Ericsson T630. Jeg
har købt et nyt frontcover - men....

Hvordan får jeg skruet det gamle af?

Det er monteret med 4 skruer - og jeg kan ikke komme til de 2 øverste, da
jeg ikke kan få den øverste del af bagcoveret af.
Det går jo nemt, med den del der dækker batteriet, og giver adgang til de 2
nederste skruer - men den øverste del sidder fast og jeg ved ikke "hvilken
vej jeg skal brække".

MVH
Anders

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-05-05 18:49

Anders Og Sanne wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Jeg har fået lavet en FED ridse på skærmen af min Sony Ericsson T630. Jeg
> har købt et nyt frontcover - men....
>
> Hvordan får jeg skruet det gamle af?

Gad vide om denne guide ikke kan bruges:
http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=173273&highlight=%2Bt616+%2Bhousing+%2Bchange

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-05-05 19:41

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide om denne guide ikke kan bruges:
> http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=173273&highlight=%2Bt616+%2Bhousing+%2Bchange

Sidder glasset på front coveret eller displayet ???

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk .

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-05-05 20:57

http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlet610.htm
Stort set på samme måde som ved en T610.

Mvh Thomas, Støvring

Fra : Anders Og Sanne

Dato : 09-05-05 22:43

Oki - det sidste tip ser godt ud. Også selv om det ikke er lykkedes for mig
endnu. Men nu ved jeg, hvordan jeg kommer videre.
Tak for det.

Og det var da helt rart, at se, at selv ham der har skrevet guiden måtte
spørge i en nyhedsgruppe, før han kunne løse det samme probelem jeg sidder
med

MVH

Anders

Fra : Coach [4130]

Dato : 10-05-05 11:56

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlet610.htm
> Stort set på samme måde som ved en T610.

Ikke helt....

T610 og T630 skilles ikke helt på samme måde.

Du kan ikke helt bruge guiden fra T610....men det ligner.

Forskellen ligger i at kameraet skal afmonteres før bageste topcover.

Og du skal så løfte coveret tæt til venstre for hullet til kameraet.
Når du løfter op skal der skubbes fremad samtidig.

Prøv at se her : http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=53373
Kig specielt på billedet efter coveret er afmont. kan du se de små "kanaler"
lige ved siden af kamerahullet.
Her stikker du en meget lille skruetrækker ind og løfter som død og helv...,
men s du skubber frem.....og vupti så kommer den af.

Held og lykke
Bri@n