Standard telefonsvarerbeskeder
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-05 13:23

Er det muligt at "gætte" mobiludbyderen ud fra hvad telefonsvareren
siger når den ikke er ændret af ejeren ?

TDC's mobilsvar siger jo "Velkommen til mobilsvar...", Telia/Orange
siger "Du har forbindelse med den telefonsvarer der tilhører...".

Er der nogen af selskaberne der har samme besked eller kan det lade sig
gøre at bestemme selskab ud fra telefonsvarer ?

Og hvilket selskab har "Velkommen til telefonsvareren" der giver
mulighed for at aflytte den indtalte besked og lave den om hvis man ikke
kan lide den ?

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Fra : Jim

Dato : 08-05-05 15:20

"Henrik Stidsen" <nospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvilket selskab har "Velkommen til telefonsvareren" der giver
> mulighed for at aflytte den indtalte besked og lave den om hvis man

Du har da selv mulighed for at indtale din egen velkomsthilsen.
Det kan man i hvert fald på min hos TDC.

J.

Fra : Georg

Dato : 08-05-05 15:36

Og hvilket selskab har "Velkommen til telefonsvareren" der giver
mulighed for at aflytte den indtalte besked og lave den om hvis man ikke
kan lide den ?

Jeg mener det er Telia der har den svarer. Men mon ikke de fleste indtaler
deres egen velkomsthilsen. Nu vi har tråden om voicemail, så bemærk lige den
ufattelige dårlige lyd på Sonofons voicemail. Sammenlign lydkvaliteten med
TDC og Telias. Sonofon overkomprimerer lyden så det lyder som om højttaleren
står i en spand mudder. Er der virkelig ikke andre der har fanget dèn?!

Georg

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-05 16:45

Georg wrote:
> [...]
> kan lide den ?

> Jeg mener det er Telia der har den svarer. Men mon ikke de fleste indtaler

Jeg tror faktisk størstedelen af de privatejede mobilabonnementer har
standard telefonsvareren på - måske det er 50-50.

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-05 16:43

Jim wrote:

> Du har da selv mulighed for at indtale din egen velkomsthilsen.
> Det kan man i hvert fald på min hos TDC.

Undskyld mig men...
Læste du overhovedet hvad jeg skrev ? :)

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Fra : Jim

Dato : 08-05-05 17:02

> Undskyld mig men...
> Læste du overhovedet hvad jeg skrev ? :)

Ja ja.. Du vil vide, om man kan gætte, hvem der leverer varen bare ved
at lytte til telefonsvareren.

Men jeg kan ikke gætte dine motiver og årsagen til, at du vil gætte dig
til leverandøren.

J.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-05 01:14

Jim wrote:

> Ja ja.. Du vil vide, om man kan gætte, hvem der leverer varen bare ved
> at lytte til telefonsvareren.

Godt :)

> Men jeg kan ikke gætte dine motiver og årsagen til, at du vil gætte dig
> til leverandøren.

Nysgerrighed, intet andet. Har et arbejde hvor telefonen er et af de
vigtigste arbejdsredskaber og derfor hører jeg min del af
(mobil)telefonsvarer i løbet af en vagt. Man opdager jo så at der er
mange andre end TDC's "MobilSvar" derude og jeg opdagede også at den
eneste jeg kunne finde ud af hvilket selskab hørte til var Orange/Telias
for den har jeg selv.

Så ren og skær nysgerrighed, intet andet :)

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/