3510i "Overskrivning i sendte besked." - h~
Fra : Jakob Munck

Dato : 05-05-05 15:32

Jeg har en Nokia 3510i, hvor der er noget som hedder "Overskrivning i sendte
besked.". Det kan være tilladt eller ikke-tilladt. Men hvad betyder det? Jeg
kan intet finde om det i manualen.

Menuen findes sådan:

Menu => Beskeder => Besked indstilinger =>Testbeskedder => Overskrivning i
sendte besked. (ikke tilladt/tilladt)

Hvad sker der hvis man vælger "Overskrivning i sendte besked."?

v.h.
Jakob

Fra : Jesper

Dato : 05-05-05 16:18

On Thu, 05 May 2005 16:32:15 +0200, Jakob Munck wrote:

> [...]
> sendte besked. (ikke tilladt/tilladt)
>
> Hvad sker der hvis man vælger "Overskrivning i sendte besked."?

Dette er et gæt, men mon ikke det betyder at du kan hente en allerede
sendt SMS ind, rette i den og sende den igen...

Fra : Cox

Dato : 05-05-05 16:24

On Thu, 5 May 2005 16:32:15 +0200, Jakob Munck wrote:

> [...]
> sendte besked. (ikke tilladt/tilladt)
>
> Hvad sker der hvis man vælger "Overskrivning i sendte besked."?

Det betyder at telefonen automatisk sletter de ældste beskeder når
hukommelsen er fuld. Den samme indstilling burde være tilgængelig for din
indbakke.

TC

Fra : Jakob Munck

Dato : 05-05-05 17:41