Siemens M75, priside mm... ?
Fra : Peter

Dato : 02-05-05 20:54

Hej.

Jeg vil egentlig bare høre alle i kloge folk her i gruppen om i har en ide
eller et godt gæt på hvad en Siemens M75 kommer til at koste i
butikkerne...... Uden abonnement...

Jeg er nemlig meget intereseret i at få fat i en når de kommer om et par
måneder, men jeg er samtidig lidt urolig for at de bliver "svine
dyre"......

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 03-05-05 06:29

Hej.

Jeg vil da gerne selv lægge ud med at sige:
Startprisen uden abo. 3200.- incl. moms.
Efter nogle uger/måneder faldende til 2500.-
og slutter af på omkring 2100-2200.- når de nye modeller (afløserne) engang
dukker op....

Men jeg kunne være bange for at startprisen ligger en del højere......
(måske op til ca. 4500.- incl.moms....)

Jeg ved at det er rent gætværk, men det er da meget sjovt med en lille
gættekonkurance.....

Hvad vil i sige, ud fra de priser de andre fabrikanter har på markedet,
prisen skal jo ret sikkert fastsættes nogenlunde så Siemens ikke mister
markedsandelen alene på prisen.....

Mvh.
Peter

Fra : Jaksei@gmail.com

Dato : 27-05-05 07:02

"Peter" <p@tele.dk> wrote in message news:<nzvde.2091$9e2.643@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> Jeg er nemlig meget intereseret i at få fat i en når de kommer om et par
> måneder, men jeg er samtidig lidt urolig for at de bliver "svine

hej Peter

har set den i en norsk webshop til en pris på 2295 nok.

hilsen jakob