Bluetooth mellem N6230 og iPaq1910
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-04-05 09:06

Hej, nogen der kan hjælpe mig?

Når jeg prøver at etablere et bluetooth-partnerskab mellem min mobil (Nokia
6230) og Pocket PC'en (iPaq 1910), skriver mobilen at "Binding og forb.
afvist af sikkerhedshensyn"... Hvorfor? Jeg kan sagtens finde enhederne på
hinanden, og også sagtens overføre filer fra mobilen til iPaq'en via BT...
Hvorfor vil den så ikke godtage et partnerskab? Det irriterer mig ret meget,
da jeg har søgt rundt omkring, og det burde jo normalt slet ikke give
problemer... Jeg har prøvet at etablere forbindelsen på begge enheder, men
fejlen er den samme.

--
Hygge...
Daniel

Fra : A

Dato : 29-04-05 09:08

Det er noget sikkerhed der slået til på enten din iPac el. Nokia'en.

Kør opsætningen igennem på begge enheder. Der må være sikkerhed der skal
slåes fra.

/A

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-04-05 09:23

I meddelse: 4271eb67$0$318$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
griflede A:
> Det er noget sikkerhed der slået til på enten din iPac el. Nokia'en.
>
> Kør opsætningen igennem på begge enheder. Der må være sikkerhed der
> skal slåes fra.

Det var umiddelbart også hvad jeg tænkte... Men på mobilen er der ikke noget
man kan sætte op, så går udfra det må være på iPaq'en... Men synes jeg har
prøvet at sætte og fjerne samtlige flueben der er i BT-indstillingerne, men
får samme fejl..

Hygge...
Daniel

Fra : A

Dato : 29-04-05 09:29

Det kan kun være i iPac'en der er problemet.
Kender ikke de der pocket pc'er overhovet, så jeg kan ikke hjælpe dig ret
meget, selv om jeg gerne ville !.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-04-05 10:28

I meddelse: 4271f05c$0$650$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
griflede A:
> Det kan kun være i iPac'en der er problemet.
> Kender ikke de der pocket pc'er overhovet, så jeg kan ikke hjælpe dig
> ret meget, selv om jeg gerne ville !.

Okay Men tak for hjælpen alligevel...

Hygge..
Daniel

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 29-04-05 16:23

Jeg har det samme problem med min ipaq 3600

den kan heller ikk sende eller modtage noget når jeg sender fra min SE t610
over Infrarød... Ved ikk hvad problemet er.

MVH Henrik

Fra : JMo.

Dato : 02-05-05 13:02

Daniel Alstrup wrote:

> [...]
> jo normalt slet ikke give problemer... Jeg har prøvet at etablere
> forbindelsen på begge enheder, men fejlen er den samme.

Tyder på at din iPAQ kun understøtter Unit Key Pairing, og ikke Combination
Key Pairing som Nokia 6230 kræver.

Prøv at hør HP om de har noget firmware upgrade til din iPAQ.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-05-05 17:46

I meddelse: Xns964A8ED895815JMoUsenetPost@212.54.64.134,
griflede JMo.:
> Tyder på at din iPAQ kun understøtter Unit Key Pairing, og ikke
> Combination Key Pairing som Nokia 6230 kræver.
>
> Prøv at hør HP om de har noget firmware upgrade til din iPAQ.

Aha! Det lyder logisk... (sådan da )
Men jeg prøver at se om deres hjemmeside siger noget klogt...

Hygge...
Daniel