HJÆLP HJÆLP
Fra : Jens E Koch

Dato : 28-04-05 09:30

JEG HAR KØBT EN NOKIA 5140 SOM JEG SKAL HA KOMPAS TIL AT PESSE I . HVAD
GRADE SKAL DEN STÅ PÅ JEG . BOR I MELLEM HERNING OG ESBJERG I NOGET DER
HEDER ØLGOD
PÅ FORHÅND MANGE TAK

--
Med Venlig Hilsen
Jens E koch

Lenk :
www.edbpriser.dk
webbyen.dk

Fra : PMH

Dato : 28-04-05 10:17

h" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> JEG HAR KØBT EN NOKIA 5140 SOM JEG SKAL HA KOMPAS TIL AT PESSE I . HVAD
> GRADE SKAL DEN STÅ PÅ JEG . BOR I MELLEM HERNING OG ESBJERG I NOGET DER
> [...]

Lige et lille tip.

At skrive "hjælp hjælp" i emne feltet er noget intetsigende.
Skriv istedet med få ord hvad dit problem er, så er der meget
større chance for at der er nogen som klikker på emnet.
Feks. "Kompas i Nokia 5140"

Og at skrive med STORE bogstaver forbindes med at RÅBE..
Så også det bliver set skævt på af nogle.

Dette er ikke en irettesættelse, men blot et råd/tip

Men dit problem med kompasset kan jeg desværre ikke
hjælpe dig med.

Mvh
PMH

Fra : Søren Johansen

Dato : 28-04-05 12:55

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> JEG HAR KØBT EN NOKIA 5140 SOM JEG SKAL HA KOMPAS TIL AT PESSE I . HVAD
> GRADE SKAL DEN STÅ PÅ JEG . BOR I MELLEM HERNING OG ESBJERG I NOGET DER
> HEDER ØLGOD
> PÅ FORHÅND MANGE TAK

Hvis du refererer til instillingen for deklination (misvisning) så er denne
meget lille (sikkert under 1 grad) i det område du nævner.
Da kompassets præcision sikkert er dårligere, kan du bare stille den på 0.

Mvh
Søren

Fra : Kludder

Dato : 28-04-05 13:29

Hvad så Mulle Vap!

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-04-05 13:37

On Thu, 28 Apr 2005 10:29:36 +0200, "Jens E Koch"
<jenskoch@webspeed.dk> wrote:

>JEG HAR KØBT EN NOKIA 5140 SOM JEG SKAL HA KOMPAS TIL AT PESSE I . HVAD
>GRADE SKAL DEN STÅ PÅ JEG . BOR I MELLEM HERNING OG ESBJERG I NOGET DER
>HEDER ØLGOD
>PÅ FORHÅND MANGE TAK

Bliver den ikke våd og begynder at lugte, hvis du pesser i din
mobiltelefon....?