bluetooth headsæt til cykeltur
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 27-04-05 21:01

Jeg taler efterhånden ofte i telefon, når jeg cykler (jeg holder naturligvis
altid ind til siden

For at øge trafiksikkerheden ville jeg gerne anskaffe mig et bluetoopth
hedsæt (jeg får altid rodet med ledningen på mit standradheadsæt). Men
hvordan er det nu lige med de små headsæt med langt fra mun til mikrofon.
Dur de også, når man sidder på en cykel i modvind?

Erfaringer efterlyses?

VH
jakob

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 27-04-05 20:07

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvordan er det nu lige med de små headsæt med langt fra mun til mikrofon.
> Dur de også, når man sidder på en cykel i modvind?

Min kone brokker sig over at det støjer, men det klares med en hånd. der
dækker mund og mikrofon.
Mvh
Kenneth

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-04-05 20:12

"Kenneth Villefrance" <mainecoon@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Min kone brokker sig over at det støjer, men det klares med en hånd. der
> [...]
Ja så er man jo tilbage til at holde mobilen i hånden

Men korrekt de er vindfølsomme

Fra : Jacky Hansen

Dato : 27-04-05 21:31

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men korrekt de er vindfølsomme

> Jeg har en Logitech. Den har en lang svingbar arm, som går næsten helt hen
til munden, og der følger en lille skumpude med som tager meget af suset.
Nogle gange er jeg bare nødt til at snakke lidt højt, men aldrig at jeg
behøver at tage hånden op for at dække.

Mvh
Jacky

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-04-05 21:28

Hej

> [...]
> hvordan er det nu lige med de små headsæt med langt fra mun til mikrofon.
> Dur de også, når man sidder på en cykel i modvind?

Tja Logitechs trådløse headsæt med den der smarte drejelige arm med mikrofon
på har noget støjreduktion, som virker lidt bedre end ingenting.
Men træerne vokser bestemt ikke ind i himlen.

Mvh. Brian