blutooth headsæt
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 27-04-05 16:11

Hej....

jeg vil købe et blutooth headsæt til min nokia 6230, og har været ind og
kigge efter et på nettet, og ser at de er mange forskellige udformninger,
størrelser og vægt hvad skal man vælge? hvad er jeres erfaringer? er det
nogle i kan anbefale det er en jeg skal bruge meget ca 5-8 timer om dagen så
det skal være bahageligt at have på og det behøver heller ikke koste så
meget at jeg skal optage et extra lån i banken

håber på hjælp!!
Anders

Fra : A

Dato : 27-04-05 16:54

Bruger selv et Jabra BT250.

Det virker bare, og det et behageligt at have på.
Det kan holde ca. 8 timer på en ladning.

Mener det koster ca. 500,- (på nettet).

Men der findes mange andre modeller...

A/

Fra : Jim

Dato : 27-04-05 17:43

> [...]
> ca 5-8 timer om dagen så det skal være bahageligt at have på og det
> behøver heller ikke koste så meget at jeg skal optage et extra lån i

Du skal selvfølgelig købe Jabra fra det danske firma GN.
Http://www.jabra.dk

Mvh. J.

Fra : BJ

Dato : 27-04-05 17:53

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du skal selvfølgelig købe Jabra fra det danske firma GN.
> Http://www.jabra.dk

..... ... og det ville sikkert også glæde ATP.

--
Bjørn J.

Fra : Jim

Dato : 27-04-05 17:57

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> .... ... og det ville sikkert også glæde ATP.

Og andre aktionærer... ;0)

Fra : PMH

Dato : 27-04-05 22:02

> [...]
> så det skal være bahageligt at have på og det behøver heller ikke koste så
> meget at jeg skal optage et extra lån i banken

Helt klart Jabra 250v.

Jeg har haft en Nokia HW-4 (tror jeg den hedder)
Den sidder godt på øret, men er nærmest umulig at
høre noget i.

PMH

Fra : Jesper

Dato : 27-04-05 23:32

On Wed, 27 Apr 2005 23:02:05 +0200, PMH wrote:

> [...]
>>

> Helt klart Jabra 250v.
>
> Jeg har haft en Nokia HW-4 (tror jeg den hedder)
> Den sidder godt på øret, men er nærmest umulig at

Hvis det er Nokia HS-4W du mener, så er det mit favorit headset. Jeg
synes at lyden er rigtig god - og det sidder også perfekt. Men smag og behag...

mvh. Jesper

Fra : PMH

Dato : 28-04-05 08:21

o@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er Nokia HS-4W du mener, så er det mit favorit headset. Jeg
> synes at lyden er rigtig god - og det sidder også perfekt. Men smag og
> behag...
>
> mvh. Jesper

Hej

Det er HS-4W det hedder ja

Det er helt korrekt, det er smag og behag.
Man skal prøve det inden man køber, og ikke bare
prøve det på øret, men prøve det i funktion.

Jeg gjorde den fejl at jeg prøvede det kun på
øret, og syntes at det sad perfekt, og betalte og gik.

Da jeg skulle prøve det hjemme i stuen var jeg
ganske imponeret af funktionaliteten. Der var god lyd
og det sad perfekt.

Men da jeg kom ud i bilen og skulle prøve første gang,
kneb det med at høre, selvom der var skruet helt op.
(Og nej der er ikke støj i bilen, Mercedes 300)
Kun når jeg trykkede det ind mod øret, var lyden ok.

Så mit råd er, prøv det i funktion inden du bestemmer dig.

Iøvrigt medfølger der til Jabra 250v ca. 5-6 forskellige
"øredimser" som kan påsættes headsettet, så det er nemt
at finde netop det der sidder bedst, og giver den bedste lyd.

Mvh
PMH