Hvad betyder dette?
Fra : Moerch

Dato : 30-05-01 20:29

Jeg kører win2kpro, og når jeg starter CDRwin, kommer denne besked:

Error: Unable to initialize ASPI manager
ASPI support information was not found

Hvad skal jeg gøre?

_Mørch

Fra : Hello Again!

Dato : 30-05-01 20:44

gå til goldenhwak's hjemmeside og download deres ASPI driver til win2k....

Fra : Moerch

Dato : 30-05-01 21:03

Det gør det ikke bedre

_Mørch

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 30-05-01 21:54

"Moerch" <moerch@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg kører win2kpro, og når jeg starter CDRwin, kommer denne besked:

Geninstaller CDRwin

mvh
Jeppe Seidelin Dam