Efter opdat. af SE k700i er menu på engels~
Fra : Dan

Dato : 26-04-05 16:12

Hejsa!

Jeg har lige opdateret min SE K700i over nettet!
Og nu er min menu blevet engelsk isted for dansk!??
Jeg kan ikke vælge dansk i telefonen? Kun auto og engelsk!

Hvad kan man gøre ved det?

Plus! jeg synte sikke der er nogen bemærkelsværdig ændringer i telefonen!
....ud over den er blevet engelsk! (Lort)

Please Help!

Mvh
Dan

Fra : ///M

Dato : 26-04-05 17:40

"Dan" <torskerogn@*NOSPAM*hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Plus! jeg synte sikke der er nogen bemærkelsværdig ændringer i telefonen!
> ...ud over den er blevet engelsk! (Lort)

I weekenden forsøgte jeg at opdatere min brors (arabisk købte) mobil - i håb
om at dansk sprog kom med ind. Men det var de samme sprog før og efter
opdateringen (bl.a arabisk og engelsk).
Måske de har taget dansk ud af softwaren i den gældende version.

PS. Ændringerne *ser* du ikke - det er oftest noget som mindre strømforbrug
og en mere stabil telefon du vil opleve.

--
///M

Fra : Dan

Dato : 26-04-05 21:52

> [...]
>
> PS. Ændringerne *ser* du ikke - det er oftest noget som mindre
> strømforbrug og en mere stabil telefon du vil opleve.

Okay! Det er da dårligt hvis de det danske i firmwaren!...så burde de da
skrive det på ders hjemme side!
.....men det står jo generalt ikke meget om hvad firmwaren gøre/er! Hmmm...

Dan