Vurdering: Sony E. T68i?
Fra : Klaus G.

Dato : 23-04-05 10:24

Hej.

Jeg har købt mig en Motorola V3, og har så en T68i til at ligge. Hvad kan
man få for sådan en svend? Den er ikke for køn længere, ved ikke hvor gammel
den er, men købte den lige da den udkom. Umildbart tror jeg ikke den er
noget værd, så overvejer at give den væk... Er jeg helt galt på den?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-04-05 11:33

> [...]
> den er, men købte den lige da den udkom. Umildbart tror jeg ikke den er
> noget værd, så overvejer at give den væk... Er jeg helt galt på den?

Den er 150-250 kroner liggende. Behold den hellere som en reservetelefon.
Jeg havde to styk - den ene har jeg givet til min far, den anden ligger i
skuffen som reservetelefon. Det kan ikke betale sig at sælge den.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Klaus G.

Dato : 23-04-05 12:15

> Den er 150-250 kroner liggende. Behold den hellere som en reservetelefon.
> Jeg havde to styk - den ene har jeg givet til min far, den anden ligger i
> skuffen som reservetelefon. Det kan ikke betale sig at sælge den.

Så giver jeg den til min kærstes lillebror, han har en gammel tlf uden
farveskærm :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk