Hjælp til Brug af Låsekode til T68i
Fra : Billy Bob

Dato : 23-04-05 09:04

Hej Gruppe

Jeg har fået låsekoden til min gamle T68i men har fået at vide at man skal
trykke pil venstre 2x stjerne osv. det er også meget godt men telefonen har
sgu ingen pil til hverken højre eller venstre

Nogen der kan hjælpe

Vh
Jan F.

Fra : Fischer

Dato : 23-04-05 09:17

> Jeg har fået låsekoden til min gamle T68i men har fået at vide at man skal
> trykke pil venstre 2x stjerne osv. det er også meget godt men telefonen
> har sgu ingen pil til hverken højre eller venstre

Med pil til venstre menes der nok joystick til venstre.

*Fischer

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-04-05 09:32

> [...]
har
> sgu ingen pil til hverken højre eller venstre

Du skal gøre følgende.

1. Indsæt et SIM-kort der er fra en anden operatør, end den telefonen er
låst til.

2. Tænd telefonen, og indtast PIN-koden.

3. Tast < * * < (hvor < = joystick til venstre).

4. Vælg den linje der hedder "Net" med en låst hængelås udfor.

5. Tast koden og tryk ok.

Så er telefonen låst op.

--
Mvh.