Adressebog til Nokia 3200 og Nokia 3410 ~
Fra : Kim

Dato : 17-04-05 06:48

Desværre kom jeg til at slette alle mine kontaktpersoner
da jeg troede at jeg kunne downloade dem alle 70 via
https://mobil.telmore.dk med 1 klik online på min pc men
det kunne man bare ikke, kun med GPRS opsætning på
min telefon, men det skrev de først nogle dage efter på
deres site, så var det jo forsent.

Og så siger de at man kun kan lave det med at man skal
klikke "Gem" på hver eneste kontaktperson, dvs 70 klik
for mig med 70 kontaktpersoner, kan man virkelige ikke
lave det så man downloade alle 70 kontaktpersoner med
1 klik på 1 gang ?

Nu er det jo kun min 3200 der kan gå online, og jeg gider
altså ikke betale for at sidde og klikke 70 gange, kan
jeg ikke købe et slags kabel mellem pc og mobil, der
passer både til 3200 og en 3410, så jeg hjemme kan få
lagt alle 70 kontaktpersoner ind på mine telefoner igen ?

Hvad koster sådant et kabel ?

Skal man også bruge et specielt program ?

Mvh Kim

Fra : A

Dato : 28-04-05 10:12

Du har jo muligheden for at kopiere adresserne fra
telefon til simkort.

Og så skal du bare sætte simkortet i den anden telefon og kopiere fra
simkort til telefon.

/A