Mail på T630 - What to do?
Fra : Mikkel Westh

Dato : 15-04-05 20:04

Hej,

Jeg vil godt opsætte min Gmail-konto på min T630. Jeg har Telmore og kører
derfor med en TDC Mobil WAP GPRS-profil.
Min Gmail-konto er sat til POP3, og jeg har indtastet oplysningerne i
telefonen. Men hvad skal jeg så gøre? Hvordan får jeg den til at hente ny
mail?
Der stod noget om

Min firmware (ved ikke om det betyder noget) er R4C003.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-04-05 20:09

Mikkel Westh skrev:

>Min Gmail-konto er sat til POP3, og jeg har indtastet oplysningerne i
>telefonen. Men hvad skal jeg så gøre? Hvordan får jeg den til at hente ny
>mail?

Du skal bede om at hente og sende e-mail. På min T610 skal jeg
åbne menuen og vælge Messaging - E-mail - Send and Receive.

Telefonen synkroniserer automatisk hver gang. Hvis du ad en anden
kanal sletter en e-mail, vil den forsvinde fra telefonens
hukommelse næste gang den udveksler med serveren. Hvis du
markerer en mail til sletning i mobilen og derefter udveksler, er
mailen væk fra serveren bagefter.

--
Bertel