Nok 6230 og dku-2 problemer
Fra : Cifly

Dato : 14-04-05 15:17

Nå, gruppe - så er jeg der igen.

Jeg kan ikke få det til at funke.Enhedshåndtering melder "Ukendt enhed" til
trods for at både drivere og PC Suite er installeret.

Driver og PC Suite er hentet på nokias support hjemmeside.

De er installeret uden telefonen i porten.

Når jeg indsætter kablet i pc'eren melder computeren "USB-enhed blev ikke
genkendt".

Hvad gør jeg (forkert)?

Cifly

PS. Når jeg kigger i mappen hvor "Connectivity Cable Driver" er installeret,
ser jeg ingen *.drv filer. Er det ikke benævelsen af driver filer eller
tager jeg fejl?

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : Jim

Dato : 14-04-05 15:33

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret,
> ser jeg ingen *.drv filer. Er det ikke benævelsen af driver filer

Hvilken version af PC-suite har du installeret?
I tilfælde af vers. 6.5, er driveren inkluderet og så skal du ikke tænke
på mere ud over at tilslutte din mobil-telefon med DKU-2.
Hvis det ikke er, så skal du installere driveren før du installerer
PC-suite.
Får du et mobil-ikon i task-baren ned ved siden af dit ur på pc-skærmen?
Klik da på ikonet og op kommer en brugerflade af opgavemuligheder.
Nederst er en hjælp til tilslutning af mobilen.
Den klikker du på og resten kommer næstwn som en selvfølge.
Skulle du få problemer med denne metode, så lad din mobil være forbundet
til pc og genstart så din pc.

Held og lykke.

Mvh. Jim.

Fra : Cifly

Dato : 14-04-05 17:48

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Den klikker du på og resten kommer næstwn som en selvfølge.
| Skulle du få problemer med denne metode, så lad din mobil være forbundet

Det er version 6.5. Driveren installerede jeg før Suiten, så jeg ved ikke om
det gør en forskel. Det burde det jo egentlig ikke.

Jeg får et mobil ikon, med en rød cirkel suppleret med et gult kryds.

Nederst i PC Suite (menuen, højre mussetast) ser jeg "Om ...", "PC Suite på
nettet" og "Håndtering af forbindelse"
Nederst i PC Suite (menuen, venstre mussetast) ser jeg beskeden "Ingen
telefon tilsluttet" og knappen "Få forbindelse".

Cifly