V975 og diverse downloads
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 14-04-05 06:45

Hejsa

På trods af mange fordomme samt en krystalklar opfattelse af, hvad jeg
virkelig havde brug for, lykkedes det mig i går at købe to stk.
Motorola V975 hos 3.

Mange vil nok sige, at man kun kan blive utilfreds med 3, men lad nu
det ligge til en anden tråd!

Men til min gamle SE T68i vidste jeg ALT om, hvor man kunne downloade
diverse themes, wallpapers mm. free of charge, men med min nye.. ehm..
nogen bud?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Cox

Dato : 14-04-05 10:01

On Thu, 14 Apr 2005 07:45:08 +0200, Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
>
> Men til min gamle SE T68i vidste jeg ALT om, hvor man kunne downloade
> diverse themes, wallpapers mm. free of charge, men med min nye.. ehm..

Nu kender jeg ikke personligt noget til V975, men da det ser ud til at dens
specifikationer minder meger om resten af VXXX-serien burde det ikke være
noget problem at finde ekstra ting til den. Tjek evt her:

http://www.vxxxwalls.com/ - wallpapers.
http://www.vxxxstuff.com/ - wallpapers, skins, ringetoner.
http://www.motomodders.net/ - skins, software. Opret en gratis konto for at
få adgang til downloads.
http://motorola.howardforums.com/ - STORT Motorola-forum.
http://www.motopage-links.uk.tt/ - diverse links

TC

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-04-05 06:46

[...]

> [...]
>specifikationer minder meger om resten af VXXX-serien burde det ikke være
>noget problem at finde ekstra ting til den. Tjek evt her:

der er meget på MotoModders og der skrives en del omkring P2K
Commander, der skulle være det helt nye til at modde sin mobil, men
hvad med garanti, hvis man selv roder i telefonen på dén måde.. ?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Cox

Dato : 15-04-05 15:16

On Fri, 15 Apr 2005 07:46:09 +0200, Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
> Commander, der skulle være det helt nye til at modde sin mobil, men
> hvad med garanti, hvis man selv roder i telefonen på dén måde.. ?

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men jeg er ret sikker på at
garantien ryger sig en tur, hvis du selv piller ved telefonens
systemsoftware.

Nu er der også forskel på hvor hårdt man kan gå til værks med at modde sin
tlf. Seem editing burde være forholdsvis ufarligt hvis du husker at tage
backup af dine filer, mens du kan komme ud i nogle seriøse problemer hvis
du selv begynder at opdatere flash/flex-filer etc.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-04-05 18:10

[...]

> [...]
>backup af dine filer, mens du kan komme ud i nogle seriøse problemer hvis
>du selv begynder at opdatere flash/flex-filer etc.

nu har motomodding.net så lige launchet noget nyt software, som skulle
gøre det væsentligt lettere at overføre f.eks. temaer og spil, som jeg
er interesseret i.. men jeg kan desværre ikke helt få det til at
virke..

noget, som nogen har erfaring med.. ? softwaret hedder P2K Commander
og findes på www.motomodders.net..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk