Håndtering af PC-suite
Fra : Jim

Dato : 12-04-05 09:03

Jeg har fået mig en Nokia 7610, som jeg nu i et par dage har haft
fornøjelsen af at lære at kende.
Men med telefonen fulgte også programmet PC-suite.
Dvs. en yngre udgave og knap så charmerende. Jeg måtte på Nokias website
efter en nyere model.
Så langt, så godt. Softwaren blev installeret, men det er som om, at
PC-suite og Windows XP ikke har det så godt med hinanden.
Forsøger jeg at producere nye baggrundsbilleder til mobilen, så vil den
ikke overføre dem. Og prøver jeg at lukke telefonens mapper op direkte i
browseren, skriver den en meddelelse om, at der er opstået en fejl, og
om jeg vil sende en fejlrapport til Microsoft.

Det' træls som bare pokker.

Har andre haft samme problem, og ved nogen, hvad jeg skal gøre, for at
løse problemet.

Mvh. Jim.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 12-04-05 09:08

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse news:425b80ce$0$219
> Det' træls som bare pokker.
>
> Har andre haft samme problem, og ved nogen, hvad jeg skal gøre, for at
> løse problemet.
>
> Mvh. Jim.

Hej Jim

Jeg har en 6230 og PC Suite har jeg kun brugt til backup - de andre
funktioner er totalt ustabile - især via bluetooth - og ubrugelige

Selv med den nyeste "XP-version" som kan hentes fra deres hjemmeside,
du'r ikke

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-04-05 09:23

> [...]
>
> Det' træls som bare pokker.
>
> Har andre haft samme problem, og ved nogen, hvad jeg skal gøre, for at

Du kan se her http://www.nokia.com/nokia/0,8764,71516,00.html hvilken
version der passer til din mobil, vælger du det nyeste versionsnummer er det
ikke sikkert det er den rigtige. Jeg bruger selv 5.8 til konens 3200 og min
egen 6100, det fungere fint med kabel. Man skal i øvrigt også huske at
installere driveren til kablet før PC-suite, gør man ikke det kan det også
skabe nogle problemer.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jim

Dato : 12-04-05 10:46

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:425b8617$0$73710$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> egen 6100, det fungere fint med kabel. Man skal i øvrigt også huske at
> installere driveren til kablet før PC-suite, gør man ikke det kan det

Ja, jeg havde det på fornemmelsen.
Jeg læste også i brugsforvirringen, at usb-driveren skulle installeres
først, men da jeg har downloaded ver. 6.4, så ligger usb-driveren i
pakken af ver. 6.4.
Og så burde problemet være løst.
Men jeg må vel geninstallere, hvis problemet bliver ved med at gentage
sig.
Ind i mellem har jeg løs probelemet ved at genstarte windows, men det
burde ikke være nødvendigt her gang.
Man kan vel kun håbe på, at der kommer en nyere og forbedret udgave.

Mvh. Jim.