Opgraderingen gået som det skulle?
Fra : Hansen

Dato : 10-04-05 11:10

Hej alle

Jeg har fået opgraderet softwaren på min Nokia 6610 (uden i) i en unlock
butik. Jeg ved godt at det sletter alt, men nu er alle spillene, programmer
og galleri tom. Jeg er ret sikker på at der plejer at være nogle
forudinstalleret spil programmer og toner/grafik, men den er som sagt ingen.
Har unlock'eren glemt en "pakke" da han opgraderede den eller er det bare
sådan i den nye version?

Takker for svar

/Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-04-05 18:01

On Sun, 10 Apr 2005 12:09:42 +0200, "Hansen" <no@spam.for.me> wrote:

> [...]
>Har unlock'eren glemt en "pakke" da han opgraderede den eller er det bare

Der ligger rigtignok diverse forudinstalleret software - du bør derfor
kontakte den pågældende person, der ganske enkelt ikke har gjort
arbejdet godt nok.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.