Alterbativer til T630
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 10-04-05 07:03

Hejsa

Jeg har haft min T68i i et par år, og har været grunlæggende tilfreds.
Der var lidt problemer med langsom software på et tidspunkt men en
free-og-charge opdatering hos den lokale TDC-smed løste problemer.

Men nu vil jeg have noget nyt! Jeg har kigget mig en del omkring, og
smertegrænsen rent økonomisk ligger på omkring 11-1200,-

Jeg har kigget på T630'eren, som efterhånden er en 'gammel' telefon.
Jeg synes den virker lækker - det må være kombination af sort og sølv,
som jeg kan lide. Den rene sølv er intetsigende for mig.

Men jeg er ikke blåøjet, og der findes givetvis alternativer - men
hvad? Jeg er græsk-katolsk overfor klaptelefoner eller ej. Mærker
betyder ej heller det store.

Jeg har flg. - ikke specielt store - krav:

- mulighed for mail via IMAP
- mulighed for synkr. med Outlook
- min. 1 farveskærm
- mulighed for(x)html webbrowsing
- mulighed for bluetooth samt IR

Jeg har pt. et Telmore (abonnement), men er villig til at skifte
udbyder, sålænge prisen bliver på de efterhånden standard 70-80
øre/min samt 20 øre pr. sms.

Jeg har pt. et forbrug på ca. 100,-/md, og det må gerne regnes ind i
et alternativ, da evt. min.forbrug abonnementer, så kunne være
attraktive.

Jeg har fundet T630'eren til 1100 uden abonnement.

Anyone?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk