Nokia 6230 Handsfree...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 09-04-05 23:32

Hej
For min broder har jeg lige monteret et Handsfree sæt til en Nokia 6230, og
alting virker godt nok, botset fra at når man sætter telefonen i holderen
skriver den kort efter "Lader ikke". Har overvejet om det er fordi der er
smuttet et strømstik fra Handsfree boksen da den blev puttet ind bagved
handskerummet, men da man sagtens kan tale i telefonen via handsfree tvivler
jeg lidt på at boksen mangler strøm... Nogle bud på hvad der kan være galt,
eller om det bare skal være sådan?

Mvh
Thorbjørn

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 10-04-05 09:58

Hej igen...
> [...]
> tvivler jeg lidt på at boksen mangler strøm... Nogle bud på hvad der kan
> være galt, eller om det bare skal være sådan?
Problemet er løst, det var stikket fra holderen til boksen der var gået løs
da det blev monteret. Jeg beklager at have bejliget jer med det...

Mvh
Thorbjørn