Overføre spil til SE T630?
Fra : Tau

Dato : 08-04-05 15:51

Hej

På min pc har jeg nogle spil til SE T630.

Dem vil jeg gerne overføre til mobilen via en bluetooth forbindelse.

Forbindelsen fungerer og jeg kan se mobilens hukommelse, men der er kan
3 mapper (billeder, ringetoner og temaer).

Hvordan får jeg spillene overført og placeret rette sted?

Skal jeg have noget specielt software eller hvad?

Spillene er hentet på internettet og består af flere små filer.

Mvh.

Tau

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 08-04-05 20:01

Hej

Brug "Sendfile" eller til flere filer på een gang "Sendfile 2.0.2":
http://www.christersson.org/software.php

Spillene vil automatisk blive lagt det rigtige sted i telefonen.

Hvis der er flere filer er det nok et Morphun spil:
--sakset fra http://myforum.lasyk.net--
The extension .mpn indicates that this file is a Mophun Game. Its common
that one game is split up into 2 or more pieces (e.g.: 1_3game.mpn,
2_3game.mpn and 3_3game.mpn). It will only work if you transfer them all.
(after the last pieces is treansfered, a msg pops up that says "new game
saved" or smth like that)
-----

--
MvH