Antal tegn i sms på SE k700i
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 15:20

Hejsa

På min gamle Nokia var der en tegn-tæller når jeg skrev en sms - det
kan jeg ikke finde på min SE k700i - hvordan ser jeg så hvor lang en
sms er og om den kan sendes som en enkelt sms ?

Mvh
Jesper

Fra : ///M

Dato : 08-04-05 16:06

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> kan jeg ikke finde på min SE k700i - hvordan ser jeg så hvor lang en
> sms er og om den kan sendes som en enkelt sms ?

Den gør dig opmærksom på hvor mange sms'er du er oppe på, når du starter på
næste sms. En egentlig tæller vises kun når du har 20 tegn eller mindre
tilbage - så vises den i højre hjørne.

///M

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 16:15

On Fri, 8 Apr 2005 17:05:41 +0200, ///M wrote:

>Den gør dig opmærksom på hvor mange sms'er du er oppe på, når du starter på
>næste sms. En egentlig tæller vises kun når du har 20 tegn eller mindre
>tilbage - så vises den i højre hjørne.

Ok - tak for det..

/jesper