Udstyr til optagelse af samtale ?
Fra : Jesper

Dato : 07-04-05 17:17

Findes der noget udstyr til fornuftige penge som kan optage samtaler fra ens
mobiltelefon ?? Evt. en mobiltelefon som kan optage 3-5 minutter ??

/Jesper

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-04-05 18:35

> Findes der noget udstyr til fornuftige penge som kan optage samtaler fra
ens
> mobiltelefon ?? Evt. en mobiltelefon som kan optage 3-5 minutter ??

T68i kan optage en telefonsamtale.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Rander

Dato : 08-04-05 00:50

Thu, 7 Apr 2005 18:17:07 +0200 brugte Jesper 7 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Findes der noget udstyr til fornuftige penge som kan optage samtaler fra ens
>mobiltelefon ?? Evt. en mobiltelefon som kan optage 3-5 minutter ??

SE K700i har en indbygget optagefunktion - længden af optagelsen er kun
begrænset af hukommelsen. Den har 40 MB indbygget, og sletter man alt
skramlet har man omkring 28 fri, mener jeg det er. De 38 MB er nok til
MANGE timers optagelse...

http://rander.dk (temporarily down!)

Min fader døde pludseligt, men det var ikke alvorligt. Hvoraf min moder døde,
ved jeg ikke, men af sidste sygdom kom hun sig. (Skadesanmeldelse)