mobilpriser?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-05 21:17

Hej

Er der nogen der ved hvorfor der kun er opgivet telefonpriser uden
abonnement på mobilpriser.dk nu? før har man da kunne se tilbud med
tilskud!?

Fra : Henrik Falkentorp

Dato : 06-04-05 21:20

INFO FRA MOBILPRISER.DK
Fredag den 1. april 2005 kom der regler fra Forbrugerombundsmanden
vedrørende priser på mobiltelefoner. De nye regler betyder, at en prisen på
telefonerne skal vises inklusive alle udgifter for kunden de første seks
måneder! Vi er i gang med at opdatere Mobilpriser.dk til at understøtte de
nye regler. Derfor vil du i en kort peridoe, kun kunne finde priser på
telefoner uden abonnementer. Læs desuden de nye regler

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-05 21:23

Det står jo på forsiden. http://mobilpriser.dk/.

--