Fede ridser
Fra : Lars Clement

Dato : 04-04-05 10:37

Har lige lavet en ordentlig streg i mit display. Cover kan ikke udskiftes.
Hvad gør man ??

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 04-04-05 10:57

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev
> Har lige lavet en ordentlig streg i mit display. Cover kan ikke udskiftes.
> Hvad gør man ??

lever med det

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-04-05 11:06

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige lavet en ordentlig streg i mit display. Cover kan ikke udskiftes.
> Hvad gør man ??
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Clement
>
> Der sættes " Lars. " foran
> Clement@c.dk

Lidt ligesom en ny bil - den første ridse er altid den værste

Lev med det - eller fortæl hvilken telefon der er tale - måske
der er en mulighed ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Erling

Dato : 04-04-05 11:42

Brian S Jensen skrev:
> [...]
>>

> Lidt ligesom en ny bil - den første ridse er altid den værste
>
> Lev med det - eller fortæl hvilken telefon der er tale - måske

Der fås noget hos T.Hansen, der hedder Display polish.
Det skulle kunne fjerne en del - måske ikke det hele.
m.v.h.
Erling Simonsen
--
www.oz1eee.dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-04-05 11:49

"Erling" <send@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Der fås noget hos T.Hansen, der hedder Display polish.
> Det skulle kunne fjerne en del - måske ikke det hele.
> [...]

Hej

Jeg har prøvet det - det er perfekt til bitte små ridser (dem som
egentlig bare gør display sådan lidt "mat") - men "rigtige" ridser
kan det altså ikke fjerne - desværre

Faktisk et af de eneste produkter fra Thansen som jeg har positiv
oplevelse med - men det er en anden snak

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Lars Clement

Dato : 04-04-05 12:04

Det er en SE T630

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Kenny.

Dato : 04-04-05 16:23

Hej.

En T630 kan du godt skifte cover på, ellers kan du få det skiftet på et
mobil-værksted.
Men prøv det Display-Polish fra T-hansen, har selv brugt det et par gange
med stor succes,
selvom det var nogle grimme ridser. Man skal bare ha´ tålmodighed og evt.
gøre det 2 gange
så tror jeg du kan få dit display pænt igen, lige til du ridser det igen for
det er svært at undgå
medmindre du vil beskytte den lidt og komme den i læder-itui

Fra : Kim Hansen

Dato : 04-04-05 19:25

On Mon, 4 Apr 2005 17:22:40 +0200, "Kenny." <myjunk@ofir.dk> wrote:

>Men prøv det Display-Polish fra T-hansen, har selv brugt det et par gange
>med stor succes,

Eller prøv med tandpasta, det virker også og så har du det garanteret
i huset, håber jeg da for dine omgivelser

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Lars Clement

Dato : 04-04-05 23:12

tak for svarene. jeg prøver mig frem.

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-04-05 12:24

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> wrote in message
> Det er en SE T630
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Clement
>
> Der sættes " Lars. " foran
> Clement@c.dk

Jeg lavede tilsvarende på en T630 prøvede alt tandpasta osv, og det virker
IKKE..

Jeg købte blot et nyt org cover og skiftede det..

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-04-05 15:01

On Tue, 5 Apr 2005 13:24:08 +0200, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>Jeg lavede tilsvarende på en T630 prøvede alt tandpasta osv, og det virker
>IKKE..

Jeg har pudset min skærm to gange med godt resultat
begge gange, og den skal snart have en tur til.
Den får mange ridser, da jeg bruger den på jobbet
uden etui, så den ligger bare i tommestok lommen.
De ridser kan mit Aquafresh Fresh Mint fjerne

Fra : Lars Clement

Dato : 06-04-05 09:17

den der "aquafresh fresh mint" ta'r den osse isninger i tasterne ?

Fra : Kim

Dato : 05-04-05 01:00

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige lavet en ordentlig streg i mit display. Cover kan ikke udskiftes.
> Hvad gør man ??

Kigger her, og fortryder sin påstand:
http://www.mobilunlock.dk/catalog/product_info.php?cPath=146&products_id=1152

Mvh, Kim