Trådløs telefon med Blutooth
Fra : Troels Jensen

Dato : 07-05-05 20:42

Min kone har fundet ud af, at hun ønsker sig en trådløs telefon med
bluetooth i fødselsdagsgave. Jeg har forsøgt at finde en, men det eneste jeg
har kunnet finde var en bluetoothboks til at koble på den stationære del af
telefonen. Det er imidlertid uinteressant, da det skal være håndsættet, der
har bluetooth, så den store rækkevidde på den trådløse bevares og suppleres
med et trådløst headset.

Nogen, der har en idé om, hvor jeg skal lede?

mvh.
Troels

Fra : Lars Knudsen

Dato : 08-05-05 18:17

Hej Troels,

On Sat, 7 May 2005 21:42:14 +0200, "Troels Jensen"
<troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> wrote:

> [...]
>med et trådløst headset.
>
>Nogen, der har en idé om, hvor jeg skal lede?

Var det måske en mulighed med et DECT headset så slipper hun for at
have håndsættet i lommen. Det kræver jo selvsagt at I allerede har en
base, der kan bruges...

http://www.home-phones.co.uk/asp/product.asp?product=338

fx

(søg på DECT HEADSET på google)

** Lars

Fra : Troels Jensen

Dato : 08-05-05 21:58

"Lars Knudsen" <larsnospam@landligtxxx.dk> skrev i en meddelelse

> Var det måske en mulighed med et DECT headset så slipper hun for at
> have håndsættet i lommen. Det kræver jo selvsagt at I allerede har en
> [...]

Ja, selvfølgelig...... Hvorfor tænkte jeg ikke på det?

Tak for hjælpen.

mvh.
Troels