Tidligere ISDN
Fra : Tim

Dato : 06-05-05 19:24

Hej NG

Jeg har tidligere haft ISDN+mit private tlf nr. altså 3 linier. Nu har jeg
ikke ISDN mere, men ønsker at bruge de stik der gik til ISDN, de er "døde"
efter lukningen, men ude i boksen på huset kan jeg se at de har skilt
ledningerne ad i 2 par. Spørgsmålet er så kan jeg muffe alle ledningerne
sammen så jeg får den virkning som jeg ønsker, nemlig at de ekstra stik
virker på mit private tlf nr.

/Tim

Fra : jimmy brian jensen

Dato : 10-05-05 15:29

hej tim
i princippet kan du godt gøre som
du beskriver, men du skal lige være opmærksom på
at hvis du har ADSL på det analog nr skal dette par
ind og vende i splitteren og retur, ellers er der overhøringssignal i de
stik du tilslutter